onsdag den 20. oktober 2010

Gode billeder i morgendis og regnvejr.

Der er ikke noget der hedder dårligt vejr, når man snakker om fotograferien. Der er altid mulighed for at få fantastiske billeder, uanset hvordan vejret er, det kommer kun an på hvor kreativ fotografen er.
Jeg har været på en lille gå tur her til morgen, hvor der var lidt morgen dis, samt at det finregnede. Jeg kom forbi dette edderkoppespind, som jeg syntes var perfekt.
Foto: Manuel program, 1/100 sek., f/5,6  ISO100, 135 mm.
Jeg har valgt at placere centrum af spindet i det gyldne snit øverst i højre side, samt at jeg har lagt skarpheden diagonalt ned til nederst venstre hjørne.
Jeg er vild med dug perlerne i spindet som ligger symetrisk på alle silketrådene.
Det var så det billede det blev til i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar