torsdag den 4. november 2010

Efterårs billeder.

Jeg har været ude i vores fantastiske danske natur i dag, for at finde efterårs motiver.
Jeg var først ude ved Hannerup skov, hvor jeg faldt over en masse svampe. Det er lige årstiden for svampe, da det har regnet en del i dette efterår.
Foto: Manuel program, 1/50 sek., ISO 100, f/5,6 135 mm.

Herefter gik jeg ned forbi et nøddehegn, for at se om der var noget jeg kunne bruge. Jeg fandt en masse nødder, som jeg tog med hjem. Jeg ville lave et studio shot af disse nødder.

Foto: Manuel program, 1/125 sek., ISO 100, Objektiv 50 mm, f/2,8.

Jeg er lige kommet hjem fra en aftentur ind til byen, hvor jeg havde planer om at få et billede med hjem fra Østerstrand. Desværre var vejret ikke med mig, jeg skulle bruge lidt mere blæst, så jeg valgte at finde et mere grafisk motiv. Jeg fandt dette specielle motiv, af lysstreger.
Foto: Manuel program, 135 mm objektiv, ISO 100, 6 sek. eksponering, f/4,5.

Det var hvad jeg fandt af motiver en almindelig dag i naturen. Fortsat god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar