mandag den 12. april 2010

Emergenza Festival

Så er vi kommet på den anden side af påsken og som jeg skrev i sidste indlæg, så ville jeg komme tilbage med nogle billeder fra min påskeferie. Det gik bare sådan at det blev til rent hygge sammen med familien, påskefrokoster og afslapning, så billeder blev det ikke til.

Emergenza Festival i Voxhall.

I torsdags d. 8/4-10 tog jeg til Århus for at dække en af semifinalerne i årets Emergenza Festival i Voxhall.
Der var et lokalt band "The YDA`s" fra Fredericia med, som jeg skulle tage nogle billeder af. Det blev et brag af en koncert de gav.
Jeg havde udfordret mig selv lidt ved kun at tage en 50 mm. f/1,4 med til koncerten, da jeg syntes det kunne være sjovt kun at bruge et objektiv med fast brændevide.
I kan se resultatet på de billeder der er nedenfor.

Foto: Emergenza festival "The YDA`s

Guitarist: Søren

Basist: Rasmus

Trommer: Mads.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar