tirsdag den 13. april 2010

Støttekoncert for Ungdomshuset i Fredericia

I går var jeg så til koncert igen. Denne gang var det igen med det lokale band The YDA`s, som gav en støttekoncert for bevarelse af Ungdomshuset i Fredericia, da vores borgmester varsler lukning af de unges hus.

Jeg valgte igen kun af bruge min 50 mm. f/1,4 til denne opgave.
Når jeg "skyder" koncertbilleder, vælger jeg altid at kører mit kamera på manuel, pga. at der er store chancer for at den automatiske lysmåler ikke eksponere billedet korrekt.
Min erfaring er at jeg får de bedste billeder når det er mig der har kontrollen over alle indstillingerne.

I kan se nogle af mine billeder fra koncerten nedenfor.

Eksponering: 50 mm. f/2,0 1/60 sek. ISO 400
Eksponering: 50 mm. f/2,5 1/60 sek. ISO 400.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar