tirsdag den 30. marts 2010

Forår i sigte.

Så nærmer foråret sig med haste skridt. Det kan mærkes ved at fuglene synger når morgenen gryer, samt at graderne nærmer sig 15 grader celsius om dagen.


Jeg har været et lille smut i skoven, for at se efter nogle sikre tegn på at foråret nærmer sig og det gav disse billeder som jeg uploader her.

Buske og træer er ved at springe ud, dagene bliver længere. Det bliver en super fed tid vi går i møde, som også vil bringe masser af gode billeder, som jeg også nok skal dele med jer her på siden.









Foto: Skoven er ved at springe ud. Billedet er taget i Treldenæs skov ved Fredericia.












Foto: endnu et billede af en skov der er ved at springe ud. Billedet er taget i Treldenæs skov ved Fredericia.


















Så har jeg kun at ønske jer en god påske. Jeg vender tilbage efter påske, med et nyt indlæg som omhandler det jeg har oplevet i min påskeferie.
God Påske........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar