onsdag den 2. juni 2010

Så kom sommeren


Så er den længe ventede sommer ved at være på plads. Jeg var lige ude i dag for at se hvordan det går med naturen og de små insekter. Det hele er jo lidt forsinket pga. den hårde vinter.
Jeg tog en tur i skoven for at finde nogle motiver.  Jeg havde kun afsat 1½ time til denne opgave, så jeg skulle ikke spilde min tid.
Jeg viser nogle af mine billeder nedenfor som det belv til.
Jeg bliver lige imponeret af vores smukke danske natur, hver gang jeg tager ud med mit kamera.


Foto: Spyflue på blad med æg. Iso 200, f/5,6  objektiv 135 mm.


Foto: Mariehøne på siv. Iso 400, f/5,6  Objektiv 100 mm.


Foto: Insekt drikker vand. Iso 400, f/5,6  Objektiv 100 mm.

Som I også kan se så kræver det ikke så meget vente tid for at finde forskellige insekter. Jeg tog afsted om morgenen, for så har jeg nemlig mulighed for at finde motiver, hvor der vil være morgendug på, da det altid tager sig godt ud på billeder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar